Friday, July 29, 2011

miss you kawan .

menghintung hari untuk kita semua kembali macam dulu. keluar leypak , jalan , makan , berkongsi rahsia , bergelak ketawa , menangis dan macam macam lagi yang kita lakukan bersama. walaupn saya tahu yang awak maybe dah ada kawan baru yang lebeyh 'perfect' dari saya. walau cmne pun saya tetap anggap awak kawan saya. sahabat saya untuk selamanya. saya rindu kan awak tahu ! saya pernah nampak awak , saya tegur awak. tapi awak wat tak tahu je. saya hantar im tak pernah nak balas. dan.. hari tu saya tegur awk lagi. awak layan saya acuh tak acuh je. awak tahu tak camne prasaan saya time tuh ? sedih sngt ! tapelah. maybe saye je yang terhegeh2 nak kawan dengan korang semua. tapi korang tak. heee. korang jage diri bebaik ye ? i miss you kawan. farhananajihah n solehahizzat. i love you kawan.



* im still waiting for you guys.

No comments:

Post a Comment